воскресенье, 21 апреля 2013 г.

Модуль 11 Рефлексiя

З усього того, чого я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найбільш ефективним для навчання моїх учнів буде робота над проектами, використання комп'ютерної техніки, Інтернет-ресурсів, створення публікацій, презентацій, анкет, робота в блогах. Велике спасибі тренеру за науку.
УСПІХІВ ВСІМ!!

четверг, 18 апреля 2013 г.

Модуль 10 рефлексiя

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме – зрозумити,що головне завдання фасилітатора - донести до учня думку про те, що основний результат навчання - здатність до інтенсивного і грамотному пошуку знань. Особистісні зміни, а не статичне знання, є єдиним, що має сенс при виборі мети освіти в сучасному світі. Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Щоб цього досягти потрібні зміни як у самої системі освіти, так і зміни у вчителів по навчального процесу. згодна з думкою про те, що сьогодні вчителю потрібно давати роз’яснення цих питань. Щодо стратегій впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу з огляду щодо навичок 21 століття. Маю надію, що все це буде використовуваться у педагогічній діяльності вчителів.

среда, 17 апреля 2013 г.

модуль 9 рефлексія

Ми обговорили створені приклади учнівських робіт і способи їх оцінювання, а також обговорили як допомогти учням стати більш цілеспрямованими у навчанні. Ми також проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів на основі досвіду. Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі себе направляти в навчанні.

вторник, 16 апреля 2013 г.

модуль 8 рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінка, зосереджена на потребах учнів», а саме поділилися прикладами учнівських робіт; обговорили ідеї щодо залучення учнів до процесу оцінювання; проаналізували те, як вони самі проводять тестування; допрацювали плани оцінювання; розробили форми для підсумкового оцінювання; переглянули і оцінили приклади учнівських робіт; узагальнили те, чому вони навчилися.

понедельник, 15 апреля 2013 г.

Модуль 7 Рефлексiя



Цей модуль мене зацікавив з приводу того, як можна ефективно використати інформаційно-комунікативні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів та як  необхідно створювати блоги або вікі-статті для обговорення корисних думок, опитувальники для оцінювання.В цьому модулі я ще раз переконалась, що  при створенні  учнівських блогів, учні можуть отримати завдання, висловити свої думки в коментаріях або поради від свого вчителя.

Модуль 6 Рефлексiя



Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
- проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
- як учні будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
- як застеригти учнів від доступу до ресурсів, які містять небезпечний або заборонений для них матеріал;
-  які комунікаційні сервіси учні можуть використовувати.

пятница, 12 апреля 2013 г.

Модуль 5 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:…
  • доступ до електронних бібліотек відкриває широкий доступ до будь-якої інформації;
  • електронні банки фото-,відео,-аудіоматеріалів дозволяють унаочнювати будь-яку інформацію;
  • соціальні мережі, електронна пошта, isq, робота з блогами робрять можливим вільне спілкування між учнями (один на один та в групах);